piątek, 1 lutego 2019

Moje #94

Styczniowy update kolekcji można uznać za zakończony. Tym razem był niewiele większy niż w grudniu, ponieważ w moje łapska trafiło pięć wydań zbiorczych i jeden zeszycik. Brakło nowych "Bękartów z Południa", ale ogarnę ten temat na dniach. Zatem przejdźmy do przechwałek.

Na dobry początek siódmy i ósmy tom "Black Science". Z oczywistych powodów kupowałem w wersji oryginalnej. I tym samym jestem wreszcie na bieżąco, a samemu komiksowi została już tylko jedna odsłona do finału.
 
Do tego dochodzi darmowy zeszycik "Isola Prologue", o którym wspominałem w jednym z ostatnich postów, a także pierwszy tom zbiorczy "Farmhand" Roba Guillory'ego. Tego pana od rysowania "Chew" ;)

    
Część polskojęzyczną w styczniu stanowiły tylko dwa nowe komiksy od Non Stop Comics - drugi tom "Nienawidzę Baśniowa" oraz długo wyczekiwany czwarty "Odrodzenia".

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz