piątek, 23 kwietnia 2021

Moje #120

Wreszcie dotarła przesyłka od ATOM Comics, więc nadszedł czas na kwietniową odsłonę rubryki "Moje". Tym razem kolekcja komiksów z Image wzbogaciła się o osiem pozycji, z których większość stanowią pozycje prosto z USA. Szczegóły w dalszej części posta.

Na dobry początek jednak rzeczy polskojęzyczne. Tym razem kolekcję wzbogaciły trzeci tom "Niewidzialnej Republiki" z wydawnictwa Amber oraz czwarta odsłona serii "Criminal" od Mucha Comics. Zapowiedziane niedawno "Gideon Falls tom 4" trafi w moje łapy zapewne dopiero w okolicach majówki.

Czas na wydania oryginalne. Akurat tak się złożyło, że niemal jednocześnie wyszło kilka zamówionych przeze mnie tytułów. Zacznijmy od pierwszego tomu "Big Girls" autorstwa Jasona Howarda. Obok trejd zbierający całość miniserii "Getting It Together".

Przechodzimy dalej. Kolekcję wzbogaciły także pierwszy tom serii "Inkblot" (który jest baaaardzo fajny) oraz drugie tomiszcze z cyklu "The Complete Witchblade". Nostalgia mocno. Nie wiem jak Top Cow chce to zmieścić w ośmiu odsłonach, ale ok ;)
 I na koniec coś nieco starszego - rzeczy za które dziękuję niezastąpionemu Łukaszowi Mazurowi. Są to "The Further Adventures of One Page Filler Man", a więc komiks o którym nie miałem dotąd pojęcia, a także pierwsza odsłona "She-Wolf". Raz jeszcze dzięki, panie papieżu :)

Na koniec zaś jak zawsze przy tej okazji przypominam, że także i Wy możecie pochwalić się swoimi kolekcjami komiksów wydawnictwa Image, totalnie niezależnie od ich wielkości. Wystarczy zrobić fotki i wysłać je na ktymczynski[małpa]gmail.com

1 komentarz:

  1. Nieregularny Blog Poświęcony Image Comics: Moje 120 >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Nieregularny Blog Poświęcony Image Comics: Moje 120 >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Nieregularny Blog Poświęcony Image Comics: Moje 120 >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK BW

    OdpowiedzUsuń